Wallmans 20 års jubilæum og Dinnerparty
Kunde:
Wallmans
Opgave:
- Event
- PR
- Influencer marketing
Opgaven
I 20 år har Cirkusbygningen i Københavns været hjem for Wallmans og det markeredes i 2024 med et jubilæumsshow “JUBILEE”. Det blev fejret den 17. september med et rød løber-event, middag og et spektakulært show for venner af huset, presse, VIP’er og influencere.
Wallmans ønskede en stærk presseomtale af deres 20. show med fokus på anmeldelser og artikler om dinner-show-koncept, der er enestående i Danmark.
Storytellingen for opgaven centrerede sig om de personer, der helt fra start har været en del af rejsen gennem årene, og de nye talenter, som sæson efter sæson gør Wallmans til en helt særlig oplevelse.
Desuden ønskede Wallmans et større fokus på at at inviterer relevante personligheder og udvalgte influenser til en fanatisk fejring, der styrkede omtalen på flere kanaler.
Eksekvering
Help stod for PR-håndteringen af jubilæet, hvilket omfattede udarbejdelse af pressemeddelelser, invitation og dialog med anmeldere samt placering af relevante historier i danske medier. Samtidig håndterede Help gæstemanagement ved at invitere og sikre, at de rette personer deltog i arrangementet, hvilket bidrog til den særlige Wallmans-stemning. Help sørgede også for håndtering af rød løber for den kulørte presse og bød gæster velkommen, hvilket skabte et godt flow og en strømlinet oplevelse inden showstart.
En grundig planlægning fra start til slut var essentiel for Wallmans, og Help bidrog med input til seating, så gæsterne kunne nyde aftenen sammen med bekendte ansigter. Som en afsluttende detalje modtog gæsterne et billede fra den røde løber dagen efter som minde om en mindeværdig aften, der også bidrog til øget opmærksomhed på sociale medier.
Resultater
Presseomtale: Det samlede antal presseomtaler var 84 heriblandt 18 anmeldelser og et interview med Børsen. Omtalerne havde en samlet reach på 16.2M. Influencer- og kendisomtale: Samlet antal content var 233 stk. Impressions: 3.28M Reach: 3.16M Likes: 15.320 Comments: 281